FAQS

Wat moet ik doen als ik een bepaalde wijn of product niet kan vinden op de website?

Walters’ finest heeft meer dan 250 wijnen in haar assortiment opgenomen. Het kan dus zeker zijn dat u een bepaalde wijn niet kunt vinden. Neem in dat geval contact met ons op. Dan kunnen wij nagaan of we de wijn toch aan u kunnen leveren, wij hebben inmiddels de jaren veel contacten in de wijnwereld kunnen vastleggen waarvan bekende wijnproducten en internationale importeurs.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden door ons verzonden met Vinologix, een dienstverlener die in samenwerking met onder meer DPD en UPS ervoor zorgt dat uw wijnpakketten op een veilige, gemakkelijke, snelle en voordelige wijze bij uw klanten worden afgeleverd in België. In onze prijzen is de prijs inbegrepen van de hierbij noodzakelijke breukvrij verpakkingen. De flesverpakkingen hebben een zeer sterke buitendoos van dubbeldik karton en binnenwerk met uitsteeksels naar alle zijkanten, waardoor afstand wordt gehouden tot de buitendoos. Daarnaast heeft het binnenwerk een dubbele bodem en een speciale hals verankering, wat ook beschadiging van het etiket voorkomt bij schuiven in de doos. Bovendien hebben wij verpakkingen voor vele maten wijnkisten. De verpakkingen zijn getest met valproeven vanaf rollenbanden van 1 meter hoog. Desondanks is het mogelijk dat er door een ongelukkige samenloop van omstandigheden breuk optreedt, dit is zelfs bij polystyreen (piepschuim) het geval.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, gaan wij over tot het verzenden van de desbetreffende bestelling. We streven ernaar om de bestelling binnen 5 werkdagen op het door u opgegeven adres te bezorgen. De definitieve levertijd is afhankelijk van het moment van betaling.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Onderaan rechts is de mogelijk om u in te schrijven op onze nieuwsbrief. Wij raden dit te sterkste aan indien u op de hoogte wilt blijven van onze acties en promoties.

Waar kan ik de algemene voorwaarden nalezen?

Als u hier klikt, wordt u doorverwezen naar onze Algemene Voorwaarden.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten voor alle afleveradressen in België zijn gratis, indien anders is aangegeven.

Hoe kan ik contact opnemen?

Voor het stellen van vragen en het geven van opmerkingen kunt u contact opnemen met Walters’ Finest door een e-mail te sturen naar info@walters.be. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen vanaf 18.00 uur. Bij opmerkingen over bestellingen vragen wij u het ordernummer te vermelden. Walters’ Finest doet haar best vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Kan ik een bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Bij het afronden van de bestelling kunt u het gewenste afleveradres opgeven door onder “Afleveradres” te klikken op “bewerken”.

Kan ik een bestelling op een postbusadres laten bezorgen?

Ja, het is mogelijk om uw bestelling op een postbus te laten bezorgen. Bij adresgegevens vult u bij extra uw postbus gegevens in.

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Tot op heden leveren wij enkel in België. Als u een zakelijke (als bedrijf) bestelling plaatst kunnen wij wel naar onze buurlanden exporteren.

Kan ik een bestelling als cadeau laten bezorgen?

Dit is helaas niet nog mogelijk via de website, maar als u contact met ons opneemt op info@walters.be kunnen wij dit zeker voor u regelen.
In de toekomst zal dit zeker mogelijk zijn, evenals cadeaubonnen. Een alternatief is dat u een cadeaubon bij ons besteld via bovenstaand mail adres.

Hoe kan ik betalen bij Walters’ Finest?

U kunt bij ons betalen via volgende methodes:

  • Visa
  • PayPal
  • MasterCard
  • Maestro / Bancontact
  • Bitcoin
  • Ideal
  • Sofort
  • Belfius Direct Net
  • KBC Banking

Zijn mijn gegevens veilig bij Walters’ Finest?

Uw persoonlijke gegevens zijn absoluut veilig. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het afhandelen van je bestelling. Als u zich opgeeft voor de nieuwsbrief wordt uw e-mailadres enkel gebruikt voor de verzending van de nieuwsbrief. Uw persoonlijke gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Om producten te kunnen bestellen en uw bestelling te kunnen volgen raden wij aan een account aan te maken. U kunt een account aanmaken via “Mijn account”. Vervolgens klikt u op “Inloggen / Registeren”. U kunt nu verder gaan met het plaatsen van uw bestelling.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

U kunt uw accountgegevens wijzigen via “Mijn account”. Om  gegevens te kunnen wijzigen, moet u wel ingelogd zijn.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Klik hier als u uw wachtwoord niet meer weet. U komt vervolgens op onze login pagina terecht. Onderaan kunt u klikken op ‘Wachtwoord vergeten’. Binnen enkele minuten ontvang u een e-mailbericht met daarin uw accountgegevens om op de website van Walters’ Finest te kunnen inloggen, u kunt ze ook via deze mail opnieuw instellen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u een geplaatste bestelling wilt annuleren kunt u contact opnemen met Walters’ Finest door te bellen naar +32 (0)478 246053 of mailen naar guillaume@walters.be Houd er rekening mee dat het niet altijd mogelijk zal zijn om een bestelling te annuleren. De bestelling kan namelijk al verzonden zijn.

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

De vermelde prijzen op de website zijn inclusief BTW. In de online kassa wordt er een opsplitsing gemaakt maar alle aangeduide prijzen op onze webshop zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Indien u een klacht heeft dan kunt het volgende doen om ons hiervan op de hoogte te stellen. Klik op de pagina Contact en selecteer het onderwerp ‘ik heb een klacht’. Deze zullen wij zo spoedig mogelijk met zorg beantwoorden.

Wat houdt de wijngarantie van Walters’ Finest in?

Heeft u een doos wijn van zes flessen of meer van dezelfde wijn gekocht, maar is er iets mis of voldoet de wijn niet aan uw verwachting? Dan kunt u de doos wijn aan ons retourneren indien het voldoet aan de eisen uit de algemene voorwaarden (zie retourneren). U kunt hiervoor ook contact opnemen met info@walters.be .

Is bestellen zonder account mogelijk?

Bij ons kunt u bestellen zonder een account aan te maken. Vul vervolgens de gegevens voor aflevering in en rond de bestelling af. Het is altijd mogelijk om op een later moment een account aan te maken.

Kan ik mijn geleverde bestelling herroepen?

Zoals in onze algemene voorwaarden staat vermeld, kunt u de door u ontvangen bestelling gedurende 14 dagen na ontvangst herroepen. De kosten voor het terugzenden komen voor uw rekening. De goederen dienen onbeschadigd en in een door de verzender geaccepteerde verpakking voor flessen te worden teruggezonden.

Wij beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk en met zorg !

Wij zijn hier om u te helpen